معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد گفت: در طی سال 91، بیش از 174 میلیارد و 382 میلیون ریال کمک معیشت زندگی به مددجویان تحت حمایت این نهاد پرداخت گردید.

 

به گزارش روابط عمومي کميته امداد امام خميني(ره)استان يزد، "مهدی حجازی مهریزی"با بیان این مطلب افزود: هم اکنون 21 هزار و 874 خانوار با جمعیتی بالغ بر 41 هزار و 807 نفر از خدمات حمایتی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد بهره مندند.

وی به برنامه های این حوزه اشاره کرد و اظهار داشت: اجرای طرح پالایش، استقرار نرم افزار جامع حمایتی، بیمه تأمین اجتماعی زنان سرپرست خانوار و اجرای طرحهای توانمندسازی در ابعاد اجتماعی از مهمترین این برنامه هاست.

حجازی مهریزی با اشاره به اینکه طی سال گذشته،912 نوعروس راهی خانه بخت شدند، افزود: در این راستا بیش از 8 میلیارد و 814 میلیون ریال کمک هزینه تأمین جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش این نهاد پرداخت شده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد با بیان اینکه هم اکنون بیش از 7 هزار و 925 حامی حمایت مادی و معنوی 2 هزار و 173 یتیم را بر عهده دارند، اضافه کرد: حامیان طرح اکرام در سال گذشته بیش از 19 میلیارد و 576 میلیون ریال به ایتام کمک کردند.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا